مقایسه دو مدل گلکسی S20 پلاس: تفاوت شارژدهی اسنپدراگون و اگزینوس

| 17 فروردین، 1399

چیپست‌های اگزینوس دیگر نقاط قوت پرچمداران سامسونگ نیستند و کاربران این شرکت علاقه‌ای به آن‌ها ندارند. در گذشته مشخص شد گلکسی S20 پلاس با پردازنده اسنپدراگون 865 عملکرد بهتری نسبت به نسخه مجهز به چیپست اگزینوس 990 دارد. حالا در این مطلب قصد داریم میزان شارژدهی این دو نسخه را با یکدیگر مقایسه کنیم.

پرچمداران سامسونگ در بازار آمریکای شمالی با پردازنده اسنپدراگون به فروش می‌رسند و کاربران در سایر نقاط جهان به نسخه مجهز به تراشه اگزینوس دسترسی دارند. با وجود این موضوع، سامسونگ به علت تقاضای طرفداران خود در سراسر جهان، تصمیم گرفت گوشی‌های سری گلکسی S20 را با پردازنده اسنپدراگون 865 در بازار کره جنوبی به فروش برساند.

در حالی که سامسونگ همواره به قدرت مناسب پردازنده‌های تولیدی خود اشاره می‌کند، با بررسی‌های فنی مشخص شد که نسخه مجهز به اسنپدراگون 865 گلکسی S20 پلاس عملکرد بهتری نسبت به مدل دارای چیپست اگزینوس 990 از خود نشان می‌دهد. هرچند این اختلاف عملکرد در زمینه هسته‌های پردازشی چندان زیاد نیست، اما در زمینه گرافیکی موضوع متفاوت است و این اختلاف بیشتر خود را نشان می‌دهد.

شارژدهی باتری اگر مهم‌ترین اولویت خریداران نباشد، بدون هیچ شکی در رتبه‌های بالا در لیست اولویت‌ها قرار می‌گیرد. نسخه‌های مختلف جدیدترین پرچمدار سامسونگ در زمینه شارژدهی چه عملکردی از خود نشان می‌دهند؟ در ادامه نتیجه را مرور می‌کنیم.

تگ‌ها: ، ،
مطالب مرتبط:
دیدگاه‌ها (0)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*

×